
Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu
Pawilony są przydatne w każdej firmie z branży handlowej. Mogą stanowić przedłużenie sklepu stacjonarnego lub też być głównym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych imprez, a ponadto, ze względu na mobilność i łatwy montaż, wykorzystuje się je np. do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, winien być właściwie dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego doborze?
Pawilony handlowe – jak dobrać?
Producenci sprzedają rozmaite rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Charakteryzują się stosunkowo szybkim montażem, jednakże ich przenośność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni bądź kiosków.
Pawilon handlowy – czemu warto go posiadać?
Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub priorytetem są dla nas koszty, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje cechuje spora trwałość, która jest wynikiem użycia do ich produkcji najwyższej jakości surowców. Zarówno rury, z których wykonane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz niekorzystne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą prawidłowo konserwowane, posłużą kilkanaście lat – również przy intensywnej eksploatacji.