
Reklamacje – porady online
Czym jest reklamacja?
Reklamacja to wyraz naszego niezadowolenia z danej usługi, produktu, porządku sprzedaży czy odmiennych wymagań, które nie zostały zrealizowane. Słabsza jakość produktu niż zaręczana, niepełny serwis czy uszkodzony towar – to tylko kilka z wielu przyczyn, które prowadzą do reklamacji. Składając reklamację, wnioskujemy by sprzedający lub wykonawca usługi doprowadził do stanu identycznego z umową. Możliwe opcje to naprawienie lub zamiana produktu na nowy. Jeśli chcemy odstąpić od umowy, sprzedający może wystąpić z propozycją zwrotu pieniędzy lub obniżenia tej ceny.
Wybór żądania należy do konsumenta. Mimo to, sprzedawca może w granicach prawa nie uznać jego wyboru i zasugerować alternatywny sposób rozpatrzenia reklamacji. Sekwencja zdarzeń podlega indywidualnym okoliczościom faktyczynm – np. od tego, czy produkt był już reklamowany, od własności wady, od metod naprawy lub wymiany towaru.
Porady prawne uważaj.pl
Chcesz rozpocząć procedurę składania reklamacji, a nie masz pojęcia od czego zacząć i szukasz porady – dobrze trafiłeś. W uważaj.pl udzielamy pomocy prawnej telefonicznie i online. Nasi konsultanci w przystępny i zrozumiały sposób wytłumaczą krok po kroku jakie należy podjąć działania, a jeśli zajdzie taka konieczność sporządzą pismo. Gwarantujemy pewność fachowej porady, jesteśmy przekonani, że odpowiemy na wszystkie Państwa pytania związane z reklamacją.
Nasze dane kontaktowe:
Uważaj.pl sp. z o.o.
ul. Traktorowa 126
91-204 Łódź
Tel.: 22 490 88 99
E-mail:
[email protected]