
Home staging – kiedy będzie pomocny?
Świetne położenie, niski czynsz oraz przestronne pomieszczenia… Może się wydać, że to najlepsze mieszkanie, jednak dotarcie do nabywcy nie jest proste. Zaś jeśli już któryś zdecyduje się je kupić, problemem staje się cena, bo ta proponowana przez nabywcę nas nas zadowala. Gdzie tkwią powody tych sytuacji? Być może powodem okażą się złe zdjęcia, które zamieściłeś w ofercie? Albo wystrój wnętrza, który powoduje, iż mieszkanie nie interesuje ewentualnych kupców? Jeżeli tak, dobrze docenić zyski, jakie da Ci tzw. home staging. Na jakich zasadach się on opiera?
Home staging – co to jest?
Home staging, jak łatwo stwierdzić, polega na zaaranżowaniu mieszkania przed jego sprzedażą. Ze względu na to jego wystrój spełni oczekiwania sporej grupy nabywców – a to pozwoli nam na bezproblemowe zakończenie sprzedaży za satysfakcjonującą nas kwotę. Home staging skupia się na początkowym wrażeniu klienta. Według statystyk o tym, czy zainteresuje go dane lokum decyduje jedynie pół minuty – powinniśmy zatem zaprezentować mu odpowiednie fotografie ciekawie zaaranżowanego mieszkania.
Czemu warto zdecydować się na home staging?
Atutem home stagingu okazuje się przede wszystkim mała cena w zestawieniu z możliwymi profitami – na jednorazową poradę wydamy niewiele, natomiast jesteśmy w stanie zarobić tak aż do kilkunastu tysięcy zł na stawce sprzedaży mieszkania. Nabywcy chętniej wybierają domy już umeblowane. Jest to bowiem dla nich wyjście znacznie wygodniejsze oraz – co najistotniejsze – tańsze.