
Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google
Po więcej informacji o tym, jak zatrudnić agencję SEO kliknij tutaj.
Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, zapewne po czasie myślisz nad tym, co zrobić, żeby była ona widoczna na topie wyników wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc zatrudnić solidną agencję SEO? Zalecamy kierować się sugestiami specjalistów.
Google doradza, jak zatrudnić dobrą agencję SEO
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozwija się zasadniczo tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo pojawienia się innych opcji, jak przykładowo Rambler, Bing bądź Yandex, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w sieci, musi pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie występuje silna konkurencja, zazwyczaj nie jest to proste bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i nakręciło krótki film o tym, jak znaleźć solidną firmę SEO.
Czym według Google wyróżnia się solidna agencja SEO?
Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem w prosty sposób objaśnia, jak poznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak działa branża klienta, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego najpoważniejszą konkurencję,
- zdolność szacowania budżetu i czasu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- zapewnienie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie planowanych działań, m.in. poprzez comiesięczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
- zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.
Przedstawicielka firmy Google podkreśla również, iż dobra agencja SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą większe rezultaty dopiero po kilku miesiącach pracy.