
Tworzenie atrakcyjnych ulotek
Czym jest ulotka reklamowa?
Ulotka reklamowa to doskonały sposób na zachęcenie klientów, aby skorzystali z usług danej firmy. Aby była skuteczna, powinna być ciekawa i atrakcyjna wizualnie. Zawiera zazwyczaj podstawowe dane, niezbędne do poinformowania ewentualnego klienta o usługach firmy.
Podstawowe zasady projektowania ulotek
Żywot wielu drukowanych ulotek jest krótki. Często zostają wrzucone do kosza, tuż po ich wręczeniu. Jest wiele czynników, decydujących o tym, czy ulotki nie spotka jednakowy los. Dobranie najlepszego papieru jest pierwszym z nich. Papier nie może być niskiej jakości, aby od razu nie odstraszyć klienta. Powinno się dogłębnie zaplanować treść ulotki, tzn. wielkość i ilość tekstu oraz czy jest on dla klienta rzeczowy i zrozumiały. Oczywiście nie można zapomnieć o rozmieszczeniu tekstu na ulotce oraz właściwej oprawie graficznej, tzn. doborze tła oraz umieszczeniu loga i grafik. Wskazane jest, żeby projektowanie oraz skład tego najpopularniejszego medium reklamowego zlecić doświadczonym grafikom.
Umiejętnie zaprojektowane ulotki reklamowe zapewniają odczuwalne zyski przedsiębiorstwu. Są one idealnym sposobem na dotarcie do ogromnej ilości klientów w niewielkim czasie.