
OrangeCreative – drukarnia ulotek
Choć na początku rozwoju globalnej sieci wielu wieszczyło koniec zakładów poligraficznych, popyt na wykonywane przez nie materiały wcale się nie zmniejsza. Inne są co prawda metody druku, jednak urządzenia używane w podobnych zakładach i tak posiadają znacznie lepsze możliwości, niż domowe drukarki. Jakiego rodzaju jednak zlecenia otrzymują z największą częstotliwością? Kto tworzy najliczniejszą grupę korzystających z ich usług?
Broszury reklamowe w drukarni
Z uwagi na szybki rozwój branży reklamowej, to właśnie materiały promocyjne stanowią podstawowe źródło utrzymania zakładów poligraficznych. Są to zarówno zwykłe ulotki, jak i wielkoformatowe postery lub foldery promujące produkty i usługi. Używane obecnie technologie sprawiają poza tym, że drukarnia może nanieść nadruki na takie przedmioty, jak koszulki lub przypinki.
Gazety nadal zlecają drukarni
Mimo że coraz chętniej docieramy do niusów w internecie, to obroty papierowej prasy tylko niewiele się obniżyły. Dzięki użyciu nowoczesnych technologii, drukarnia jest w stanie zamówienia od prasy realizować znacznie szybciej niż przed laty – niepotrzebna okazuje się na przykład żmudna praca zecera.
Szukasz wydruków? Pomoże drukarnia
Ogromna większość drukarni dostaje zlecenia również od osób prywatnych. Są to zwłaszcza wydruki dużych rozmiarów, które chętnie zlecają studenci z kierunków artystycznych. W drukarni możemy zlecić też odbitki fotografii digitalnych oraz masę innych usług – a każdą z nich w cenach kilkakrotnie niższych, niż jeszcze dekadę temu.