
Odzież reklamowa, a promocja firmy
Opracowano mnóstwo technik reklamowania firmy. Wiele z nich sprawdza się jednak wyłącznie w konkretnych sytuacjach, natomiast ich wykorzystanie powinno być właściwie uzasadnione. Niezależnie od tego, w jakiej branży funkcjonuje dana firma, upominki i odzież reklamowa (na przykład t-shirty, czapki z daszkiem oraz torby) zazwyczaj dają pozytywne skutki. Nie ma w tym oczywiście nic dziwnego, bo klient, który otrzyma podobny gadżet na pewno będzie miał dobre zdanie o firmie. Odzież reklamowa jest również przydatna w czasie targów – jeżeli zadbamy o to, żeby logo było właściwie pokazane, pracownicy, którzy je założą, będą lepiej zauważalni i zapewne zachęcą do odwiedzenia stoiska ewentualnych klientów.
Odzież reklamowa z nadrukami
Jako że najistotniejszymi elementami odzieży reklamowej są logotypy, jej wytwórcy największą uwagę przykładają do stworzenia metod pozwalających na naniesienie wytrzymałych nadruków. W przypadku koszulek z bawełny świetne efekty daje zastosowanie haftu, gdyż nie traci on typowych dla niego właściwości nawet po setnym praniu. Równie chętnie wykorzystywanymi metodami są sitodruk i tampodruk, które doskonale sprawdzają się do nanoszenia nadruków na proste ubrania oraz smycze dla komórek. Coraz częściej przy tym wytwarza się odzież reklamową zupełnie inną od popularnych t-shirtów.
Oryginalna odzież reklamowa
Zdarza się czasem, że tradycyjna odzież reklamowa z markowymi nadrukami nie daje oczekiwanych rezultatów – między innymi w czasie targów w niektórych branżach. W takich sytuacjach warto zdecydować się na odzież reklamową wyjątkowego przeznaczenia. Jej wytwórcy nierzadko proponują również wykonywanie specjalnych ubrań. Są to na przykład stroje zwracające uwagę na kulturę miejsca, z którego wywodzi się przedsiębiorstwo, jego maskotka albo jej flagowe produkty – szczególnie, jeśli funkcjonuje ona w branży produkcji żywności. Tego typu forma promocji jest rekomendowana również dla marek reklamujących się w sklepach czy podczas festynów.