Nadruki na gadżetach reklamowych

Właściwie opracowane strategie promocyjne są kluczowe dla powodzenia wszelkich przedsięwzięć. Do każdego wśród nich należy dopasować odpowiednie metody, jednak upominki promocyjne sprawdzają się we wszelkich branżach. Nie powinno to zaskakiwać – klient, który otrzyma drobny prezent niewątpliwie pozytywnie skojarzy markę. Gadżety promocyjne mają najróżniejsze postaci – od kalendarzy, przez butelki, aż po klasyczne koszulki z nadrukiem ze znakiem firmy. Dobrze przy tym zadbać nie tylko o to, by dawane kontrahentom rzeczy były dobrej jakości i nie zepsuły się po normalnym użyciu, lecz też o to, żeby zdobiące je nadruki były profesjonalnie wykonane.

Nadruki promocyjne – metody

Rodzaj nadruków zależy od materiału, z jakiego zrobiony jest gadżet. Na rzeczach wykonanych ze szkła zwykle stosuje się termosublimację, z kolei do plastików czy z metalu świetnym pomysłem będzie tampodruk, gdzie by wydrukować nadruki stosuje się waciki z odciśniętym wzorem. W przypadku metalowych upominków nierzadko wykorzystywany bywa także grawer, gwarantujący wysoką wytrzymałość. Dużym uznaniem cieszy się również sitodruk, bo szczególnie korzystnie sprawdza się przy drukowaniu bidonów oraz płyt DVD. Na koszulkach czy torbach wykorzystuje się oprócz tego haft.

Nadruki – jak wybrać wykonawcę?

Trwałość nadruków reklamowych, jak łatwo się domyślić, zależy przede wszystkim od tego, komu powierzymy ich zrobienie. Przed wyborem warto sprawdzić, czy dana drukarnia poza wykonaniem nadruków świadczy również dodatkowe usługi – między innymi ich zaprojektowanie. By przekonać się, czy z oferty firmy będziemy zadowoleni, dobrze także sprawdzić jej dotychczasowe projekty oraz znaleźć komentarze o niej w sieci. Dobrym rozwiązaniem będzie także zlecenie wykonania paru prototypów – przez to zawczasu znajdziemy ewentualne błędy oraz na czas zlecimy korekty.