
Mało klientów? Pomoże agencja SEO
więcej o agencji SEO na seo4.net
Przedsiębiorstwa i administratorzy witryn internetowych, którzy marzą o tym, aby dotrzeć do pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy – nie zalecany – to podejmowanie starań . Nie mając kwalifikacji w kwestii SEO i nie monitorując na bieżąco informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać poprawnie i – najważniejsze – skutecznie. Drugie podejście to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje z uwagi na koszty. Trzecie wyjście to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na takie działania można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że oprócz speców od SEO w pracują tam też eksperci od kampanii Google Ads, kodowania, projektowania graficznego oraz content marketingu, którzy służą merytorycznym wsparciem w tych kwestiach.
Agencja SEO – transparentność jej działań to ważny aspekt
Agencji SEO w Polsce jest wiele. Czym kierować się w toku szukania firmy, która wywinduje do góry naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Radzimy wybrać agencję, która funkcjonuje na rynku od dłuższego czasu. Liczba firm SEO, ale również tych kreatywnych i reklamowych, co roku rośnie, co nie zawsze zapewnia odpowiednią jakość usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od minimum dekady, można mieć pewność, iż dysponuje ona dużym doświadczeniem i może w każdej chwili zaprezentować interesujące portfolio swoich poprzednich prac. Na stronach agencji SEO zazwyczaj dodawana jest sekcja „Case study”. Zanim podpisze się umowę należy zapoznać się ze opisy takich przypadków, żeby przekonać się, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, jak również to z jakimi problemami się mierzyła i dla jakich branż pracowała. Solidna agencja SEO to taka, która pracuje transparentnie: informuje o harmonogramie prac na najbliższe miesiące, ale także przesyła sprawozdanie z przeprowadzonych działań i ich następstwa.
Kolejny niebagatelny aspekt to spersonalizowana oferta i dostosowanie strategii działań do potrzeb działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeśli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpowiada w przeciągu 30 minut, a oferta sprawia wrażenie uniwersalnego szablonu, powinien to być znak alarmowy. Po otrzymaniu pytania przedstawiciel rzetelnej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, aby dopytać o dokładniejsze informacje o firmie, konieczne do zaprezentowania dla niej pełnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się wyszukać tak po prostu w internecie, jak przykładowo informacja o realizowanych dotąd pracach SEO i o ważnych dla klienta towarach lub usługach, które zamierza wypromować.
Jaki system rozliczenia z agencją SEO jest najkorzystniejszy?
Z nieufnością powinno się podejść do firm SEO, które oferują rodzaj współpracy z opłatą za wypracowany efekt. W takim systemie zleceniodawca rozlicza się z agencją SEO wtedy, kiedy frazy kluczowe uzyskają określone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top3 bądź pierwszej strony wyników). To w dalszym ciągu często spotykany rodzaj rozliczeń, jednakże niesie ze sobą spore ryzyko – można wszak osiągnąć natychmiastowe rezultaty łamiąc zasady określone przez Google. Codziennie modyfikowany algorytm też nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych klientowi, stąd rzetelna agencja SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych efektów. Co do opłaty za działania agencji SEO, to z rzadka bywa ona stała – na ogół w pierwszych miesiącach po podpisaniu umowy niezbędne jest zaangażowanie większego budżetu, aby przeprowadzić drobiazgowy audyt SEO, a potem wdrożyć wszelkie wymienione w nim zalecenia. W kolejnych miesiącach współpracy, gdy strona zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, koszty działań bywają dużo niższe.
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]