Co zyskamy dzięki publikacji raportu danych pozafinansowych?
Raporty danych pozafinansowych bywają coraz częściej tworzone przez różne firmy. Na ich stworzenie najchętniej stawiają największe marki – państwowe koncerny oraz światowe firmy, jednak spotyka się je także w nieco mniejszych przedsiębiorstwach. Najczęściej spotykanym rodzajem raportu danych pozafinansowych jest CSR, a więc raport odpowiedzialności społecznej. Z informacji, jakie w nim znajdziemy możemy wyczytać między innymi jakie są proporcje płci w radach nadzorczych, jak istotna jest dla niej troska o ekologię oraz w jakie kampanie społeczne lokuje środki. Czemu zatem opłaca się przygotować raport danych pozafinansowych? O jakich rzeczach nie zapominać podczas jego publikacji, by dał oczekiwane rezultaty?
Raport danych pozafinansowych – atuty
Na raport danych pozafinansowych warto postawić w szczególności ze względu na wizerunek korporacji. Publikując raport CSR kreujemy wizerunek marki odpowiedzialnej, co ma wpływ tak na zwiększenie ilości klientów, jak i brak problemów z przyznaniem późniejszych dotacji. Raport danych pozafinansowych oprócz tego pozwala na zbudowanie więzi z lokalnymi organizacjami i władzami, a to okazuje się niezwykle istotne dla każdej marki – zarówno niewielkich przedsiębiorstw, jak i ogólnoświatowych kompanii.
Przystępny raport danych pozafinansowych
Opracowanie raportu danych pozafinansowych da oczekiwane rezultaty tylko wtedy, gdy jego dane wydamy w przystępnej estetycznie formule. Dlatego po opracowaniu informacji, dobrze zlecić złożenie raportu sprawdzonej agencji graficznej. Przez to ewentualni kontrahenci szybko znajdą najistotniejsze dane, a to w ogromnej mierze rzutuje na ich zdanie o firmie. Pamiętajmy także, iż raport danych pozafinansowych jest elementem strategii formowania wizerunku marki – musi więc nawiązywać do wydawanych przez nią pozycji promocyjnych.
Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]